понеделник, 4 януари 2010 г.

Коледен подарък- стихотворение

Имаме си ние наше, малко бебо,
идвам ли във *Младост*, питам аз - къде го.
Хващам малките пръстенца,
като морковчета *бейби* са, като кутренца.

Бузките му сладки аз докосвам,
своята брада за него съм готов да я къносвам.
Моито внуче се роди зимъска,
силен вятър, сняг в небето взе да пръска.

Но в сърца ни топли дири то остави,
да сме весели, щастливи, много да сме здрави.
Туй на Коледа да имаме и другата година!
Той Никола ще е станал веч юнак и половина!

4 коментара:

Unknown каза...

Жив и здрав да е! Честито!
И аз станах млад дядо ,още като бях на 48. Сега станаха 53,обаче от ден на ден се вдетинявам все повече!

Любомир Николов каза...

Хей, че ти ме водиш със значителен аванс, браво ! Поздрави !

Ruta77 каза...

Честита 2010 година и от мен!!! ЩАСТЛИВА И СПОРНА!

Любомир Николов каза...

Твоят поздрав ме радва! И аз те поздравявам, Ruta77!