петък, 20 февруари 2009 г.

Модерният сценарий за един отминал конкурс - разказ

Комисия – Димитър Шарков , режисьор

- Хачо Бояджиев , мастит продуцент

- Митко Цонев – водещ

- още двама статисти безгласни

Накратко разговорът бе такъв :
Първо Хачо ме попита на колко съм години , едва ли не сякаш се е стреснал от бялата ми брада . После - какво съм работил и накрая сега какво работя . Всичко това можеше да прочете набързо от CV -то , когато отговарях на други въпроси .
После ме попита дали съм писал сценарий . Тук сбърках , като отговорих не , защото миналата година писах за конкурс на БТВ по зададена тема малко сценарийче за един конкурс .
И дали знам вицове . Аз му отговорих , че преди време сме си разказвали повече вицове , което си е истина .
После Шарков ме попита дали имам чувство за хумор , на което аз отговорих , мисля че имам . Сбърках , можеше да му кажа да прочете някои мои неща , които съм писал и сам да прецени .
- Как мислите да се развие предложението ви Адреналин - въпрос на Митко Цонев . Тук им казах , че за мен то има своите големи възможности с показване на красиви места от България , тъй като страната ни се хули в много медии , и това трябва да има своето противопоставяне .
- А не е ли строго профилирано това Адреналин - тогава им отговорих , че то е и за планините и морето . И им казах за едновремешните предавания Вертикална граница и Под небето на България .
- А няма ли опастност , печелейки младите да загубим другата публика - ме попита Митко Цонев . На което отвърнах , че сина ми е на 30 , баба му на 85 и че зная как когато нещо на младите се харесва , то става достояние и възбужда интерес и от възрастните . Разбира се , ако съществува връзка между поколенията .
След това Хачо ме попита мога ли да направя в десет реда анализ за последното предаване , но да не се повтарям с това , което съм написал . Шарков се намеси , че съм представил доста подробен анализ .
Започнах , като ги предупредих , че сигурно ще ми е трудно да кажа нещо ново . И от това какъв вид е предаването преминах направо на препоръките , как трябва да бъде с по-голяма динамика , с участие на повече неизвестни лица , защото на зрителя му е омръзнало едни и същи да обикалят всякаквите медии . На което Хачо отвърна , че то няма начин , така става .
Казах им , че ще е интересно ако различни популярни лица водят рубрика , която е с тема , различна от тяхната известност . Например Мадлен Алгафари , която има интересна поезия да представя неизвестни автори . Те ми отвърнаха , че тя достатъчно се пъха из медиите .
- Това е пример , не мислете че искам да я лансирам - отвърнах им .
Шарков ме попита , нашето предаване развлекателно ли трябва да бъде , или умно предаване . Аз му отвърнах , че мисля с откриването си то си е поставило задача да бъде на ръба на интересното и стойностното . Тогава Митко Цонев ме запита да посоча някое стойностно и умно предаване . На което аз се поколебах , бях неподготвен и му отговорих , че това е труден въпрос .
- Може би това на Азис , се протегна назад със ехиден смях той .
- За какво говорите - отвърнах му аз .

И тук последва една за мен Хачовска простотия . Дори за частица от секундата не му разбрах въпроса .
- Вие можете ли да свалите помощник-асистентката на Митко Цонев .
- Зависи как да разбирам въпроса ви . Ако го разтълкувам като задача да я сваля от екран е едно , а като жена друго . - казах аз .
- Като жена - отговори Хачо .
- Защото ако не съм сигурен , че е жена и се окаже мъж , хич не ме търсете за тази работа - му отговорих.
- Е как , той не я е виждал - започна се разговор между Цонев и Хачо и аз ги оставих да довършват .
Накрая имаше още заигравка между мен и Шарков , той каза че за съжаление не можем да продължим разговора . Аз им благодарих , че са ме изслушали и се излязох .

Мисля че Шарков бе с мен . Онези двамата против мен . Но не съм сигурен , никой не ти казва нищо . Дори мисля , че трябваше всички да пишем сценарий , а интервюто да е накрая , който се добере до третия кръг . Но това значеше да четат около 35 сценария , вместо осем-десет , а тях ги мързи и така им е по- лесно .
През цялото време всички пушеха като комини , не че аз не пуша .



Как мислите , пуснаха ли ме нататък ?

2 коментара:

Гичка Граматикова каза...

Какво ти пука? Като ти чета експозето, доста провокативни въпроси са ти задавали с цел да те объркат и разколебаят. Чувала съм, че това им е практика. Явно изпитват вътрешна наслада от подобно "поставяне в ъгъла"...
А Хачо си е Хачо. Женкар и безпардонник /не коментирам ресижьорските му умения/. Еми човекът има 6-7 дъщери, какво да очакваш от такъв... :)

Любомир Николов каза...

Да,Гери. Това, че можеше да съм по-гъвкав в някои отговори е ясно.
Карай да върви. Имам приятел в телевизията, доста неща съвсем ми се изясниха.
Поздрав!