сряда, 2 април 2008 г.

Созопол 98 - хронология

Неделя

Пристигнахме в 12 часа. В Созопол нямаше афиши за НЛО. Ще минем без тях. Обядвахме пица в “Каваците”.Стая 117. Следобяд бяхме на плажа-видяхме се с Ичо и Милена. Вечерта пеш, в Созопол за обратно влакчето не вървя, така че пак пеш. Вечеряхме в механата, в която бяхме с братовчедите. Разказвах на Стела за Черганово.

Понеделник

Вечерта останахме в “Каваците”- на попчета и бяло вино. Не го изпихме цялото-взехме го в хотела. Видяхме през деня лагера на червенокръстците-голям лагер, големи прояви.

Вторник

Бяхме вечерта в Созопол, но не ни харесаха заведенията, в 21 часа вечеряхме омлет в
“Смокините”.

Сряда

Видяхме се с Николай и Галя. Той много приказва, Стела не го харесва., не бе очарована от
него. Бяхме вечерта в “Барабското”, бе спокойно и страшно евтино. Вълните на морето
стихнаха, но ми отнесоха предния ден едното очило.

Четвъртък

Вечерта бе най-хубавата. С колата бяхме в Созопол- в Кирика. На ордьовър, калкан и барбун. Пихме 3 бири, после в ресторанта на пристанището аз се подхлъзнах. Паднах и си ожулих лакътя, Стела се уплаши, после се смяхме. На море сме.

Петък

Николай леко катастрофирал, със Стела бяхме на риба в “Смокините”. Хубаво беше.
Пламен ще ходи на басейн в Севлиево с една колежка, Таня се казва.
Сутринта се разходихме до голите-къмпинг “Веселие”. Страшно чисто, водата блести, къпахме се много.

Събота

Най трудния ден. Стела бе малко уморена, на мен ми се спеше. Вечерта бяхме в механа
“Стела”-хубаво беше, но порциите бяха малко малки. Върнахме се с такси.

Неделя

Минахме през Жеравна. Много интересно беше, но много горещо. В Търново се прибрахме
в 18 часа. Пътят Омуртаг- Котел бе гаден. В музея на Йовков седяхме на пейка в двора. Бе
интересно.

Разбира се, хубаво е на море

Остаряхме с още едно море.